ESINEJAD
2025
Hans Petter Stub - Peaesineja
Tööandja brändingu agentuuri Whydentify partner ja Magnet Awards'’i asutaja Norras
Hans Petter Stub on Norra kogenum konsultant tööandja brändingu valdkonnas, olles aidanud paljusid riigi kõige atraktiivsemaid tööandjaid nii kohalike kui ka rahvusvaheliste projektidega. Ta asutas Magnet Awards Norras 2016. aastal, mis on hiljem laienenud Rootsi, Soome ja nüüd ka Eestisse. Ta on partner juhtivas Norra tööandja brändingu agentuuris Whydentify.
Hans jagab teadmisi sellest, kuidas tagada tõhus koostöö personali-, turundus- ja kommunikatsiooniosakonna vahel tööandja brändingu edendamiseks. Samuti käsitleb ta tööandja brändingu majanduslikke tulemusnäitajaid ning selgitab, miks need ei piirdu vaid positsiooniga edetabelites või saadud kandideerimiste arvuga. Lisaks annab Stub praktilisi juhiseid tööandja väärtuspakkumise koostamiseks, tuues välja parimad praktikad ja sagedasemad vead, mida vältida.
Inglise keeles!
Age Leedo
Age Leedo, LHV personalijuht
Mis juhtub, kui me võtame aja, et keskenduda, mõelda ja teha midagi teistmoodi? Kuidas see reaalselt mõjutab meie töö ja ettevõtte tulemust? Tulemuslennuprojekt andis meile vastused nendele küsimustele.
Ksenija Feldmane
Ksenija Feldmane, Lidli Balti riikide värbamis- ja tööandja brändingu meeskonna juht
Ksenija räägib Lidli “Karjääri järgmisele tasemele viimise” kampaaniast, mis keskendub ametigruppide arendamisele.
Riina Vaikmaa
Riina Vaikmaa, Registrite ja Infosüsteemide Keskuse tööandja brändingu spetsialist
Kuidas eristuda teistest tööandjatest ja kõnetada sihtgruppi? RIKi omanäolise koomiksitesarja sünd ning koomiksite kasutamine värbamisprotsessis ning sisemise brändi tugevdamisel.
Kristi Kirsberg
Kristi Kirsberg, kohtute kommunikatsioonijuht
Kuidas villaste ja hallide seelikutega igav riigiasutus hakkas tänapäeva talente püüdma!
Sandra Sommer
Sandra Sommer, Riigikohtu pressiesindaja
Kuidas villaste ja hallide seelikutega igav riigiasutus hakkas tänapäeva talente püüdma!
Ave Kruusalu
Ave Kruusalu, Euronics Grupi personalijuht
Mida suuremaks kasvab ettevõte, seda enam kipub juhtkond töötajatest kaugenema.
Kuidas hoida seda lõhet võimalikult väiksena? Kuidas säilitada juhina tiimiga lähedane ja inimlik kontakt? Kuidas ületada keele- ja kultuuribarjäärid ning luua tõeliselt ühtne meeskond kogu Baltikumis?
Sven Luka
Sven Luka, Imagine/TBWA loovstrateeg
Mida suuremaks kasvab ettevõte, seda enam kipub juhtkond töötajatest kaugenema.
Kuidas hoida seda lõhet võimalikult väiksena? Kuidas säilitada juhina tiimiga lähedane ja inimlik kontakt? Kuidas ületada keele- ja kultuuribarjäärid ning luua tõeliselt ühtne meeskond kogu Baltikumis?
Maren Penu
Maren Penu, Prisma Peremarketi personalidirektor
Meie inspiratsioonilugu kannab pealkirja „Väärtuspõhine tööandja bränding“ ja selle sissejuhatusena jagame teekonda, kuidas on Prisma loonud oma tööandja brändi.
Liina Pärlin
Liina Pärlin, Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor
Meie inspiratsioonilugu kannab pealkirja „Väärtuspõhine tööandja bränding“ ja selle sissejuhatusena jagame teekonda, kuidas Prisma on loonud oma tööandja brändi.
Kadi Poll
Kadi Poll, tööandja brändingu juht Boltis
‘Bolt is not for you’ video – ehk kuidas konkureerida tehnoloogiamaailma tipptegijatega nagu Google ja Meta?