ESINEJAD

2025

Hans Petter Stub - Peaesineja

Tööandja brändingu agentuuri Whydentify partner ja Magnet Awards'’i asutaja Norras

Hans Petter Stub on Norra kogenum konsultant tööandja brändingu valdkonnas, olles aidanud paljusid riigi kõige atraktiivsemaid tööandjaid nii kohalike kui ka rahvusvaheliste projektidega. Ta asutas Magnet Awards Norras 2016. aastal, mis on hiljem laienenud Rootsi, Soome ja nüüd ka Eestisse. Ta on partner juhtivas Norra tööandja brändingu agentuuris Whydentify. 

Hans jagab teadmisi sellest, kuidas tagada tõhus koostöö personali-, turundus- ja kommunikatsiooniosakonna vahel tööandja brändingu edendamiseks. Samuti käsitleb ta tööandja brändingu majanduslikke tulemusnäitajaid ning selgitab, miks need ei piirdu vaid positsiooniga edetabelites või saadud kandideerimiste arvuga. Lisaks annab Stub praktilisi juhiseid tööandja väärtuspakkumise koostamiseks, tuues välja parimad praktikad ja sagedasemad vead, mida vältida.

Inglise keeles! 

Age Leedo

Age Leedo, LHV personalijuht

Mis juhtub, kui me võtame aja, et keskenduda, mõelda ja teha midagi teistmoodi? Kuidas see reaalselt mõjutab meie töö ja ettevõtte tulemust? Tulemuslennuprojekt andis meile vastused nendele küsimustele.

Ksenija Feldmane

Ksenija Feldmane, Lidli Balti riikide värbamis- ja tööandja brändingu meeskonna juht

Ksenija räägib Lidli “Karjääri järgmisele tasemele viimise” kampaaniast, mis keskendub ametigruppide arendamisele. 

Riina Vaikmaa

Riina Vaikmaa, Registrite ja Infosüsteemide Keskuse tööandja brändingu spetsialist

Kuidas eristuda teistest tööandjatest ja kõnetada sihtgruppi? RIKi omanäolise koomiksitesarja sünd ning koomiksite kasutamine värbamisprotsessis ning sisemise brändi tugevdamisel.  

Kristi Kirsberg

Kristi Kirsberg, kohtute kommunikatsioonijuht

Kuidas villaste ja hallide seelikutega igav riigiasutus hakkas tänapäeva talente püüdma! 

Sandra Sommer

Sandra Sommer, Riigikohtu pressiesindaja

Kuidas villaste ja hallide seelikutega igav riigiasutus hakkas tänapäeva talente püüdma! 

Ave Kruusalu

Ave Kruusalu, Euronics Grupi personalijuht

Mida suuremaks kasvab ettevõte, seda enam kipub juhtkond töötajatest kaugenema. 

Kuidas hoida seda lõhet võimalikult väiksena? Kuidas säilitada juhina tiimiga lähedane ja inimlik kontakt? Kuidas ületada keele- ja kultuuribarjäärid ning luua tõeliselt ühtne meeskond kogu Baltikumis? 

Sven Luka

Sven Luka, Imagine/TBWA loovstrateeg

Mida suuremaks kasvab ettevõte, seda enam kipub juhtkond töötajatest kaugenema. 

Kuidas hoida seda lõhet võimalikult väiksena? Kuidas säilitada juhina tiimiga lähedane ja inimlik kontakt? Kuidas ületada keele- ja kultuuribarjäärid ning luua tõeliselt ühtne meeskond kogu Baltikumis? 

Maren Penu

Maren Penu, Prisma Peremarketi personalidirektor

Meie inspiratsioonilugu kannab pealkirja „Väärtuspõhine tööandja bränding“ ja selle sissejuhatusena jagame teekonda, kuidas on Prisma loonud oma tööandja brändi.  

Liina Pärlin

Liina Pärlin, Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor

Meie inspiratsioonilugu kannab pealkirja „Väärtuspõhine tööandja bränding“ ja selle sissejuhatusena jagame teekonda, kuidas Prisma on loonud oma tööandja brändi.

Kadi Poll

Kadi Poll, tööandja brändingu juht Boltis

‘Bolt is not for you’ video – ehk kuidas konkureerida tehnoloogiamaailma tipptegijatega nagu Google ja Meta?