KATEGOORIAD

Magnet Employer Branding Awards tunnustab Eesti tööandjaid mitmes kategoorias. Konkursi eesmärk on esile tõsta töid, mis ei paista silma ainult kõrge strateegilise ja loomingulise tasemega, vaid loovad ka mõõdetavaid tulemusi ja suurendavad tasuvust – olgu need siis sisemised või välised. Iga kategooria žürii hindab töid viie peamise kriteeriumi alusel, et hinnata panuse väärtust.

Konkureerivad tööd peavad olema avaldatud ja aktiivsed Eestis ajavahemikus jaanuar 2024 kuni detsember 2024. Samuti võivad need olla osa tööandja globaalsetest tööandja kommunikatsioonidest.

Hindame ettevõtteid, kes on loonud tööandja brändi strateegia, määratlenud peamised fookusvaldkonnad ning välja töötanud selge tööandja väärtuspakkumise (EVP) talentide sihtrühma jaoks. Oluline on ka tegevuskava, mis toetab brändi aktiveerimist 2024. aastal. 

Hindame tööandja brändi tugevdamist läbi sisekultuuri ja töötajate kaasamise. Tunnustust saavad tegevused, mis on läbi viidud tööandja saadikute ja sisekommunikatsiooni kaudu, et edendada töötaja positiivset kogemust ja kinnistada brändi väärtusi. Eelistatakse lahendusi, mis hõlmavad töötajate kaasamist, tunnustamist ja tervikliku töökeskkonna loomist. 

 

Otsime loovust ja uuenduslikkust tööandja brändi aktiveerimises. Esile tõstetakse lahendusi, mis eristuvad ja on valdkonnas tähelepanuväärsed, olgu selleks kampaaniad, videod, üritused või guerilla-turundus. 

 

Hindame üritusi ja sündmusi, mis tugevdavad organisatsiooni brändi kuvandit. Fookuses on terviklahendus – ürituse teostus algusest lõpuni, sealhulgas tehniline ja visuaalne teostus, projektijuhtimine, tulemuslikkus ja eristuvus. 

 

Otsime tööandja brändi kampaaniaid, mille peamine eesmärk on bränditeadlikkuse suurendamine. Hindame kampaaniaid, mis tutvustavad näiteks uut EVP-d või karjäärilehte ning on pikaajalise mõjuga. 

Hindame värbamist toetavaid kampaaniaid, mis tõmbavad ligi uusi talente ja on tõhusad tööandja brändingu eesmärkide täitmisel. Oluline on kampaania sihipärasus, eristuvus ja tulemuslikkus. 

Hindame organisatsiooni tutvustavaid videolahendusi, mis toetavad värbamist või töötajate kaasamist. Tunnustatakse video visuaalset ja tehnilist kvaliteeti, loovust, eristuvust ja mõju sihtrühmale. 

Otsime spetsialiste, kelle peamine fookus on tööandja bränding. Kriteeriumid hõlmavad põhjalikke teadmisi, tõestatud kogemust brändistrateegia väljatöötamises ja kogu brändingu portfelli haldamist. 

 

Magnet Employer Brand Award Grand Prix antakse ülalmainitud kategooriate kõige armastatumale ja parimale tööandja brändile Eestis, mis on saavutanud tugeva välise mõju ja sisemise väärtuse. 

Hindamiskriteeriumid

Palun selgitage üksikasjalikult, mida tehti, milline oli protsess, kes protsessis osales ja millised olid käegakatsutavad lõpptulemused (konkreetne lõpptulemus). Kõik, mida saate jagada tasuvuse ning kvalitatiivsete ja kvantitatiivsete saavutuste kohta, on kohtunike jaoks väga hinnatud. Hindame esitatud töid järgmiste kriteeriumite alusel:

Näited, mida võiksite lisada, kuid see ei piirdu ainult nendega:

  • Ajakavad ja tegevuskava koos peamiste tulemustega
  • Peamised fookusvaldkonnad
  • Peamised talentide segmendid
  • Eesmärgid ja tulemuslikkuse näitajad (KPI-d)

Näited, mida võiksite lisada, kuid see ei piirdu ainult nendega:

  • Kuidas olete integreerinud mitmekesisuse, võrdõiguslikkuse ja kaasatuse (DEI) aspekte
  • Jagage mõningaid DEI-ga (mitmekesisus, võrdsus ja kaasamine) seotud numbreid
  • Uuendatud fotograafia
  • Sooliselt neutraalse keele kasutamine, näiteks töökuulutustes ja karjääride lehel
  • Sise mõju
  • Mõju klientidele

 

Näited, mida võiksite lisada, kuid see ei piirdu ainult nendega:

  • Konkreetseid näiteid tööandja brändingu algatuse mõjust (nt töötajad on õnnelikumad, mõju karjäärilehele)
  • Andmetrendide analüüs KPI-de põhjal (nt sissetulevate juhtumite arvu suurenemine, teadlikkuse kasv)
  • Kvalitatiivne tagasiside kandidaatide, töötajate ning äri- ja investorite poolt ettevõtte tööandja kuvandi kogemuse kohta

Näited, mida võiksite lisada, kuid see ei piirdu ainult nendega:

  • Selgitage idee taga olevat mõtlemisprotsessi ja selle uuenduslikkust
  • Näidake, kuidas see on eristuv lähenemine
  • Lisage visuaale ja/või videosid

Näited, mida võiksite lisada, kuid see ei piirdu ainult nendega:

  • Kui kaasatud on teie töötajad selle projekti/üldise tööandja brändingu töösse?
  • Nt. eNPS skoori suurenemine tänu x (töötajate kaasamise küsitluse tulemused)
  • Töötajate kaasamise määr, mida on jaganud teie töötajad
  • Kommentaarid töötajatelt, kes on osalenud tööandja brändingu tegevustes

Karjääri kasv tööandja brändingu spetsialistina (nt saavutused piiratud eelarvega, meeskonna juhtimine, EVP – tööandja väärtuspakkumise uuendamine jne)

*Kandideerimine lõppeb 31. jaanuaril*