ŽÜRII

MAGNET AWARDS EESTI ŽÜRII

2025

Magnet Awards Eesti žürii koosneb hoolikalt valitud professionaalidest ja valdkonna asjatundjatest, kellel on põhjalikud teadmised personali-, turundus- ja kommunikatsioonivaldkondadest.

Žürii kodulehele (170x170)

Mailis Neppo

Delfi Meedia personalijuht

Mailis Neppo on Eesti personalijuhtimise valdkonna tunnustatud ekspert, kelle kogemus hõlmab avalikku ja erasektorit. Ta on töötanud Eesti Personalijuhtimise Ühingu tegevjuhina ning personalipoliitika juhina Kaitseministeeriumis ning Haridus- ja Teadusministeeriumis. Täna on ta Delfi Meedia personalijuht ning Tallinna Tehnikaülikooli külalislektor. Mailis Neppo sõnul on tööandja bränding midagi enamat kui lihtsalt värbamine, reklaam või turundus: “Minu jaoks on see suhe oma töötajaga. See on organisatsiooni kultuuri kuvamine sisse ja välja. Ja kui sellega on kõik hästi, siis see aitab kaasa ka värbamisele, reklaamile ja turundusele.

3

Helo Tamme

Eesti HR Seltsi kaasasutaja ja president ning Wise’i globaalne People Partner

Helo on Eesti HR Seltsi kaasasutaja ja president ning Wise’i globaalne People Partner. Ta on üks esimesi tööandja brändingu entusiaste Eestis, kes kirjutas ja kaitses 2009. aastal oma magistritöö teemal “Tööandja bränding Eestis: mainekate tööandjate uuring.” Helo on ka värbamisturunduse ekspert, kes pidas populaarset blogi “Mis muudab töökuulutuse atraktiivseks…” ning andis 2019. aastal välja raamatu “Praktiline värbamisturunduse käsiraamat.” Ta on olnud Tallinna Majanduskooli pikaaegne lektor, kelle loengud värbamisest ja valikust hõlmasid muu hulgas ka tööandja brändingu teemasid. Tema jaoks on tööandja bränding töötaja kogemuse loomine ja selle paketeerimine ning edukas kuvamine nii organisatsiooni sees kui ka organisatsioonist väljapoole. 

8

Liina Kippasto

Lidl Eesti ja Läti juhatuse liige ning personaliosakonna juht

Liina Kippasto on Lidl Eesti ja Läti juhatuse liige ning personaliosakonna juht. Vaatamata sellele, et Lidl on turul suhteliselt uus tulija, on Liina koos koos meeskonnaga lühikese ajaga üles ehitanud kõik olulised persolitööprotsessid ning ettevõte on pälvinud oma praktikate eest juba 3. aasta järjest rahvusvahelise Top Employer sertifikaadi. Meeskonna pühendumus ja saavutused värbamisturunduse ja tööandja brändingu valdkonnas on saanud tunnustatud nii 2022. kui ka 2024. aastal, mil Lidl võitis KICKOFF Grand Prix peaauhinnaga. Liina ootab põnevusega võimalust olla züriis, tutvuda tänavuste tööandja brändigu konkursitöödega ning tunnustata valdkonna silmapaistvaid tegijaid – kindlasti ei saa kerge olema nii paljude tugevate kandidaatide seast parimate väljavalimine.   

7

Rain Pikand

Division agentuuri asutaja ja Inbank E-kaubanduse juht

Rainil on üle 30 aasta kogemust reklaami, turunduse ja graafilise disaini valdkonnas. Ta on loonud ja ellu viinud graafilise disaini, sisekujunduse, näitusedisaini, reklaamikampaaniate, reklaamfilmide, turundusstrateegiate ja tööandja brändingu lahendusi paljudele rahvusvahelistele ja kohalikele brändidele. Tema klientide hulka kuuluvad Estonian Air, Neste, Statoil, Hansapank, Swedbank, LHV, Raiffeisen Bank, Saku Õlletehas, Coca-Cola, Telia, Adidas, IKEA, T-Mobile, Tiffany&Co, BMW, Mercedes-Benz, Jaguar, Fendi, Hublot, Air France, Samsung, Red Bull, Acer, Swarovski ja paljud teised. Tema töö on jõudnud Eestist Lätti, Leetu, Soome, Taani, Saksamaale, Austriasse, Prantsusmaale, Hispaaniasse, Inglismaale, Singapuri, Jaapanisse, Indiasse, Mehhikosse ja USA-sse. Rain on osalenud rahvusvaheliste reklaamikonkursside žüriides, sealhulgas Eurobest, Cresta Awards, New York Festivals, Golden Drum ja Kuldmuna. Lisaks on ta jaganud oma teadmisi külalislektorina Tartu Ülikoolis ja Tallinna Tehnikaülikoolis.

 

Žürii kodulehele (170x170) copy

Kersti Vannas

Instari tegevjuht ja Magnet Awards Eesti asutaja

Kersti Vannas on Eesti tööandja brändingu valdkonna eestvedaja olles töötanud tööandja maine teemadega alates 2005. aastast. Kersti on Eesti esimese tööandja brändingu agentuuri Instar EBC asutaja ja tegevjuht. Kersti omab kogemusi personalivaldkonnas olles töötanud nii finantsorganisatsioonides, IT  kui ka tootmisettevõttes. Tal on bakalaureusekraad Tartu Ülikooli majandusteaduskonnast juhtimise ja majanduse modelleerimise suunalt ning magistrikraad Estonian Business Schoolist, kus ta ühe esimesena Eestis uuris 2006. aastal tööandja brändi ja selle mõjusid. Kersti on hinnatud lektor nii Eesti kõrgkoolides kui ka Baltikumis ja Soomes. Kersti on Instari esindajana Euroopa tööandja brändingu agentuuride ühingu esindaja Eestis.   

Žürii kodulehele (170x170)

Karl Oder

CV-Online Estonia | CV.ee ja Alma Career'i turundusjuht

Karl on tööturu saadik ja asjatundja, kellel on süvitsi teadmised värbamisturundusest ja tööturu trendidest! Tal on kogemusi nii kohalikul tasandil CV.ee tiimis kui ka Alma Career rahsuvahelises mastaabis ning ta teab täpselt, mis töötab ja mis mitte, kui jutt käib tööandja brändingust ja talentide ligimeelitamisest. Karl ei räägi lihtsalt moesõnadest – ta analüüsib trende, numbreid ja tegelikke tulemusi. Ta hindab julgeid vaatenurki ja sisukat turundustegevust.

4

Liina Hindremäe

SEB Eesti tööandja brändingu projektijuht ja Balti tööandja brändingu tiimi koordinaator

Liina seisab selle eest, et SEB Pank on atraktiivne tööandja nii olemasolevatele töötajatele kui välistele talentidele. Ligi nelja aasta jooksul on ta tegelenud nii  tööandja brändingu strateegia väljatöötamise kui elluviimise, tööandja väärtuspakkumise ja töötajakogemuse arendamise ning sisekommunikatsiooniga. Lisaks koordineerib ta Baltikumi tööandja brändingu tiimi ning juhib ülebaltilisi tööandja brändingu projekte. Liina peab edu võtmeks koostööd tipp- ja keskastmejuhtide ning personali-, turundus- ja kommunikatsioonitiimide vahel. 

6

Liisi Treier

Verston Eesti brändi- ja kommunikatsioonijuht, Verston Grupi brändi sisuloome juht

Liisi on brändi- ja kommunikatsioonijuht, kes teab, et iga tugev bränd on eelkõige lugu – inimeste, väärtuste ja kogemuste lugu. Ligi 15 aasta jooksul kommunikatsiooni- ja turundusvaldkonnas, nii ettevõttes sees kui ka agentuuri poolel töötades, on ta aidanud organisatsioonidel kujundada selget mainet, luua usaldusväärseid suhteid ning ehitada tähendusrikkaid tööandjabrände. Verstoni brändi- ja kommunikatsioonijuhina on tema fookuses inimesed ja keskkond. Ta usub, et tähendusrikas ja autentselt loodud tööandjakuvand ei ole vaid turundus, vaid ettevõtte tegeliku kultuuri ja väärtuste peegeldus. Magnet Employer Branding Award žüriiliikmena hindab ta autentsust, strateegilist tervikpilti ja brändi mõjusust nii töötajate kui ka välise kuvandi vaates. Liisi toob kaasa süvitsi mineva arusaama, kuidas siduda brändistrateegia ja töötajakogemus üheks mõjusaks tervikuks. 

Žürii kodulehele (170x170)

Tiina Hiob

Tallinna Ülikooli reklaamiteooria teenekas lektor
Tiina on tunnustatud turundus- ja haridustegelane, kelle panus Eesti reklaami- ja kommunikatsiooniharidusse on märkimisväärne. Ta on olnud Tallinna Ülikoolis reklaami ja suhtekorralduse õppekava juht ning töötanud kommunikatsiooniinstituudi õppejuhi ja direktorina. Hetkel on ta Tallinna Ülikooli senati ning Balti filmi, meedia ja kunstide instituudi nõukogu liige, samuti kuulub ta Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti reklaami nõukotta. Tema töö ja pühendumus turundusvaldkonnale pälvisid 2017. aastal Turundajate Liidu Elutöö Kuldmuna auhinna. Tiina Hiob tööandja brändist: “Inimene defineerib ennast ka selle järgi, kelle heaks ta töötab, kelle egiidi all või kellega koos ta väärtust loob. See kujundab tema minapilti ja enesehinnangut. Tööandja brändi loomine aitab esile tuua organisatsiooni väärtused ja kuvandi, mis on võtmetähtsusega nii uute talentide leidmisel kui ka töötajate lojaalsuse hoidmisel.”